Zwłaszcza w przypadku dużych samochodów-chłodni korzystne jest własne zasilanie. Przy pomocy zaprojektowanego specjalnie dla tych wymagań napędu Diesla możliwa jest w każdej chwili dokładna regulacja temperatury, co jest szczególnie ważne przy wrażliwych towarach.
Te agregaty chłodnicze są przy tym szczególnie ekonomiczne, ponieważ innowacyjny system start/stop umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa. Dzięki zintegrowanemu sterowaniu mikroprocesorowemu funkcje urządzenia regulowane są automatycznie i uzyskiwana jest optymalna moc chłodzenia.
Przy pomocy przyjaznej dla użytkownika zdalnej obsługi mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia.
Obok miłego dla oka designu urządzenia te przekonują wysoką żywotnością, wytrzymałością i przyjaznym serwisowaniem. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie wzajemnie do siebie dopasowane. Tylko dzięki tej dokładności w produkcji możliwe jest zagwarantowanie niezawodnego i sprawnego systemu chłodzenia.
DANE TECHNICZNE
Wydajność chłodnicza: (testowana ATP)
przy 0° C: 7.282 Watt 7.918 Watt
przy -20° C: 4.398 Watt 5.042 Watt
Wydajność grzania:
przy 0° C: 4.077 Watt 5.052 Watt
Środek chłodzący: R 404A R 404A
Wentylacja: 6.120 m3 /h 6.120 m3 /h (AMCA)
Objętość:
Chłodzenie do 50 m3 do 55 m3
Mrożenie do 40 m3 do 45 m3
Waga: 488 kg 490 kg
Silnik:
Wysokowydajny silnik Diesla MITSUBISHI
L3E, 3 cylindry, 952 ccm
Pojemność oleju dla długich przedziałów wymiany oleju: 9,5 l