W związku z zewnętrznym umiejscowieniem tego agregatu na przedniej ścianie i jego niewielką wagą pojazd nie traci nic na ładowności. W żaden sposób nie wpływa to negatywnie na właściwości jezdne pojazdu.
Wyjątkowy cichy napęd agregatu bazuje w czasie jazdy poprzez pasek klinowy i sprzężenie magnetyczne na silniku pojazdu. Niewymagające konserwacji wentylatory parownika są całkowicie zamknięte i umożliwiają niezawodny i wydajny ruch ciągły. Wyjątkowo cichy i zoptymalizowany wagowo zestaw stand-by do pracy postojowej może zostać zamontowany na życzenie podpodłogowo, aby zaoszczędzić miejsca.
Przy pomocy przyjaznego zdalnego sterowania mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia na wyświetlaczu cyfrowym. Oprócz miłego dla oka designu zaletą tych urządzeń jest ich długowieczność, wytrzymałość i przyjazne serwisowanie. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie wzajemnie dopasowane. Tylko dzięki takiej dokładności w produkcji może zostać zagwarantowany niezawodny i funkcjonalny system chłodzenia.
DANE TECHNICZNE
Wydajność chłodnicza: (testowana ATP)
Przy 0° C: 3.731 Watt 5.418 Watt
Przy -20° C: 1.888 Watt 2.991 Watt
Środek chłodzący: R 404A R 404A
Objętość:
Chłodzenie do 30 m3 bis 45 m3
Mrożenie do 25 m3 bis 30 m3
Wentylacja: 1.260 m3 /h 1.800 m3 /h
Waga:
85 kg 90 kg
tylko chłodzenie w czasie jazdy; bez silnika elektrycznego
157 kg 162 kg
chłodzenie postojowe i w czasie jazdy; z silnikiem elektrycznym
(wagi podane włącznie z kompresorem, oprzyrządowaniem i orurowaniem)