Innowacyjne agregaty chłodnicze Konvekty w wersji dachowej ze swoim niepowtarzalnym kształtem może zostać zaadoptowany do każdego pojazdu z nadwoziem typu furgon.
Agregaty w płaskim wykonaniu dachowym przekonują do siebie nie tylko wysoką wydajnością chłodniczą lecz także eleganckim i dynamicznym kształtem. Przy zastosowaniu do produktów świeżych urządzenie to jest w stanie schłodzić kubaturę 17 m3 do temp. 0 stopni, a przy zastosowaniu do produktów zamrożonych w temp. – 20°C z czynnikiem R404a można schłodzić do 10 m3 nawet przy zastosowaniu dystrybucyjnym. Agregat opcjonalnie może zostać dostosowany do pracy z zabudowami wielokomorowymi oraz do grzania.
Nasze urządzenia mają bardzo niską masę w porównaniu z konkurencją, co w praktyce owocuje podniesieniem użytkowego załadunku i zmniejszeniem kosztów paliwa.
FK3430
DANE TECHNICZNE
Wydajność chłodnicza jazda (+6°C*/+30°C**) [W]: 3700
Wydajność chłodnicza jazda (+0°C*/+30°C**) [W]: 2650
Wentylacja [m³/h]: 1150
Pobór prądu przy 12V [A]: 25
Waga jazda [kg]: 45
Czynnik chłodniczy R134a
Wymiary parownik d/sz/w [mm]: 738/1120/185
opcje:
- odszranianie gorącym gazem
-grzanie gorącym gazem
*temp.wewnętrzna**temp.zewnętrzna
FK2720
DANE TECHNICZNE
Wydajność chłodnicza jazda (+6°C*/+30°C**) [W]: 3100
Wydajność chłodnicza jazda (+0°C*/+30°C**) [W]: 2700
Wydajność chłodnicza elekt (-20°C*/+30°C**) [W]: 1.350/1.900
Wentylacja [m³/h]: 1150
Pobór prądu przy 12V [A]: 33/17
Waga jazda [kg]: 45
Waga jazda+elek [kg]: 76
Czynnik chłodniczy R134a
Wymiary parownik d/sz/w [mm]: 3013/585x827x197
opcje:
elektryczny napęd na postoju
- odszranianie gorącym gazem
-grzanie gorącym gazem
*temp.wewnętrzna**temp.zewnętrzna
FK3020
Dane techniczne
Wydajność chłodnicza jazda (+6°C*/+30°C**) [W]: 3865
Wydajność chłodnicza jazda (+0°C*/+30°C**) [W]: 3327
Wydajność chłodnicza elekt (-20°C*/+30°C**) [W]: 1.600/1.855
Wentylacja [m³/h]: 2450
Pobór prądu przy 12V [A]: 30/20
Waga jazda [kg]: 67
Waga jazda+elek [kg]: 98
Czynnik chłodniczy R134a
Wymiary parownik d/sz/w [mm]: 4015/738x1120x185
opcje:
elektryczny napęd na postoju
- odszranianie gorącym gazem
-grzanie gorącym gazem
*temp.wewnętrzna**temp.zewnętrzna