Zwłaszcza w przypadku dużych samochodów-chłodni korzystne jest własne zasilanie. Przy pomocy zaprojektowanego specjalnie dla tych wymagań napędu Diesla możliwa jest w każdej chwili dokładna regulacja temperatury, co jest szczególnie ważne przy wrażliwych towarach.
Agregaty chłodnicze są przy tym szczególnie ekonomiczne. Innowacyjny system start/stop umożliwia redukcję zużycia paliwa. Dzięki zintegrowanemu sterowaniu mikroprocesorowemu funkcje urządzenia regulowane są automatycznie i uzyskiwana jest optymalna moc chłodzenia.
Przy pomocy przyjaznej dla użytkownika zdalnej obsługi mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia.
Obok miłego dla oka designu urządzenia te przekonują długowiecznością, wytrzymałością i przyjaznym serwisowaniem. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie wzajemnie dopasowane. Tylko dzięki tej dokładności w produkcji możliwe jest zagwarantowanie niezawodnego i sprawnego systemu chłodzenia.
DANE TECHNICZNE
Wydajność chłodnicza: (testowana ATP)
Przy 0° C: 5.291 Watt 6.235 Watt
Przy -20° C: 2.973 Watt 3.238 Watt
Wydajność grzania: Przy 0° C: 4.025 Watt 3.502 Watt
Środek chłodzący: R 404A R 404A
Wentylacja: 2.251 m3 /h 2.286 m3 /h (AMCA)
Objętość:
Chłodzenie do 40 m3 do 45 m3
Mrożenie do 25 m3 do 35 m3
Waga: 355 kg 365 kg
Silnik:
Wysokowydajny silnik Diesla MITSUBISHI
L2E, 2 cylindry, 635 ccm